donderdag 5 oktober 2017

Wollig is het wel

Deze "wollige" kaart is inmiddels aangekomen bij Saskia. De alfabetswap heeft de letter W bereikt. De volgende uitdaging is de letter X. Ga er maar aanstaan.....
Als je veel met wol werkt (op de punchmachine) denk je natuurlijk al heel snel aan schapen. 
Deze mag in de verkoop bij Atelier Kunst op Vijf. Evenals de volgende drie.
Soms heb ik wat energie nodig en dan......
 werkt er niks beter dan werken met kleur......
Ja ik hou van deze kleuren.....
In de alfabetruil van de Fantastic Fabricgroep, kreeg ik deze kaart van Els B., een weeftechniek.




8 opmerkingen:

Marlien zei

Ik vind jouw werk altijd zo heerlijk vrolijk

Marjan zei

Oh Janny wat zijn ze weer prachtig!
Die X? Wat dacht je van een hollandse molen?(of gaat het om een woord dat met een X begint? Dan lijkt een Xylofoon me wel wat):-)
Groetjes weer

Hannie de Beer zei

Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt.Je bent een kei met de punchmachine!Die kleuren, geweldig!

Hannie de Beer zei

Ook de weefkaart van Els mag er wezen!

Hélène zei

O, die kleuren , geweldig ,een heel leuke actie die kaarten, veel succes

Marlien zei

X van X-factor 😀

tiny zei

In een woord geweldig !!!

Anoniem zei

Prachtige kaarten weer !
groet Diny