zondag 27 maart 2016

Gaat het goedkomen....?

Gisteravond een papje van water en meel gemaakt en daarmee een turqoise lap ingesmeerd. Vanmorgen was het droog en vanmiddag heb ik er wat verdunde acrylverf opgespoten. Inmiddels is het wel al droog, maar ik wacht tot morgen voordat ik de meel er af ga peuteren.
Inmiddels hangt er ook een tweede (grotere) lap te drogen, maar als ik beide lappen bekijk gaat er niet zo heel veel verf op komen.......Is dat bij jullie ook zo en valt het daarna mee, of gebruik je geen verdunde verf......?

6 opmerkingen:

tiny zei

Ben heel benieuwd wat het worden moet maar jou kennende wordt het vast goed. Succes.

Hannie de Beer zei

Komt zeker goed! Misschien volgende keer het papje wat dikker maken? En niks peuteren , gewoon spoelen in lauw water , even laten staan en wat wrijven, zodat het meeste eraf is dan in de wasmachine.
Als je acrylverf gebruikt hoef je niet te fixeren. Ik strijk voor het spoelen de lap op de achterkant. Het beste resultaat heb ik met textielverf van Trapsuutjies.
Veel succes!

Jenny zei

Ook ik ben benieuwd wat je hier van gaat maken....

Joke Hardenbol zei

Ik heb het nog nooit gedaan. Ben benieuwd naar je resultaat.

Johanna Zweden zei

Interessant!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben benieuwd

Fijne zondag groetjes uit Zweden

Chris zei

Ik ben ook heel benieuwd naar het resultaat. Dat wordt dan nog een heel gepeuter.