maandag 10 augustus 2015

productief in de vakantie

Onze kleine vakantie zit er weer op, we waren een week in het mooie Duitse Sauerland. Het was er zeer warm en daardoor hebben we slechts één keer kunnen wandelen. Maar ik heb me niet verveeld zoals je ziet.
Breien schijnt rust te geven, heb ik ergens gelezen. Ik heb deze twee sjaals gemaakt, die ik via de Anonieme Sjaal (van Facebook) ergens ga droppen voor een eerlijke vinder. Zelf heb ik al genoeg van deze sjaals, dus mag een ander nu van de warmte profiteren.
 

4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Altijd gezellig, om tussendoor te breien of te haken. Mooie sjaals! Ik heb er zo al eens een gebreid. Lijkt heel moeilijk , maar valt reuze mee!

Marjan zei

Mooi weer op vakantie is fijn , maar té mooi (warm) is eigenlijk jammer....gelukkig had je een luchtig breiwerkje mee :-)
Wat een goed idee om de sjaals weg te geven, leuk!
Je gaat er vast iemand blij mee maken, een onverwachts cadeautje op deze manier verwacht niemand ...
Groetjes weer

Unknown zei

Jammer dat het te warm was om te wandelen maar je hebt je tijd wel goed besteed zie ik.
De wereld zou er mooier uitzien als we allemaal zo maar eens iets ergens neerleggen.
Groet Thea

Bezig Plus zei

Mooie sjaals heb je gemaakt en wat leuk dat ze een bijzondere verrassing voor iemand mogen zijn..... super leuk idee!
Jammer dat het ietsje te heet was in mooi Sauerland, hoop dat je toch genoten hebt!
Steekjesgroetjes Anje.