woensdag 15 april 2015

Gekregen en verzonden

Van Miriam uit Dublin ontving ik deze Matroushka.
Het heeft een prachtige achterkant.
Als begeleidend kaartje deed ze er deze mooie Hippie-kaart bij......ik voel me zeer verwend.
Voor Masha uit Moskou maakte ik deze page, met als onderwerp Paul Klee. Ik gebruikte Silk Hankies om te punchen.
Dit diende als voorbeeld. Je ziet dat ik mijn eigen kleuren gebruikte en heb willens en wetens ook de ovaal wat verdraaid, zo blijft het toch mijn eigen "ding". 
Van Trees kreeg ik dit receptenquiltje met op de achterkant het recept van een lekkere salade.....
....en Rieke verraste me met deze gele Mystery-kaart.
Het zal (ook) aan het zonnige weer liggen, maar dit alles geeft de burger weer frisse zin om verder te gaan.......

6 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi Janny, dat busje is echt flower power en jouw kaart van Paul Klee is prachtig geworden met de gepunchte hankies.

Groet Thea

Marjan zei

Wat een kunstwerkjes zijn het weer! Leuk zeg dat je zo internationaal bezig bent met je hobby.
wat ik me eigenlijk afvraag: wat doe je met de kaarten? Gaan ze in een album of een mooie doos of heb je misschien een andere manier?
Groetjes weer

Jenny zei

Je hebt leuke kaarten gekregen, maar die je zelf gemaakt hebt is ook prima gelukt!! groetjes Jenmny

Chris zei

Enig toch, die kaarten die je ontvangt. Vooral de Matroushka vind ik leuk
Maar jij hebt ook weer hele mooie gemaakt hoor. Die van Paul Klee, super!

Hannie de Beer zei

Leuke ruilkaarten en en recepten quiltje! Ik vind jou Paul Klee mooier nog dan de echte!

els zei

Wat een leuke ruilactie. Mooie kaarten heb je gekregen en je Paul Klee is schitterend.