zaterdag 14 februari 2015

Handwerkbeurs

Gisteren ben ik met vriendin Alma, naar de Handwerkbeurs in Zwolle geweest en zie daar, dit was mijn score. Wat was het druk, we waren er tegen half elf en je kon op de koppen lopen, zoals dat heet. Ja.....heet werd het er ook snel.....zo warm dat er dames in hemdjes rondliepen.
Dat zal met de Stoffenspektakel, over enkele weken, wel weer anders zijn, dan is het er vaak zo koud, dat je je bijna in de koude buitenlucht waant......vreemd fenomeen, die IJsselhallen.....!
Het was gisteren zo wie zo prachtig weer, ook al heb ik daar dan weinig van meegekregen. In onze tuin bloeit de Hamaemelis al weer volop. Dat is vroeg voor dit soort, volgens de boeken hoort deze vanaf eind februari pas in bloei te komen. Ook heb ik al enige krokussen en winterakonieten zien bloeien. Zal het weer zo'n vroege zomer worden....? 

6 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Altijd gezellig zo'n beurs! Dit jaar komt het er niet van voor mij. Ik overweeg dan maar naar Rijswijk te gaan in April, is tegelijk ook de creabeurs.
Fijne aankopen deed je!

Chris zei

Altijd leuk zo'n beurs, maar als het zo druk is, ook vermoeiend.
Dat die hamaemelis al bloeit!! Teken van voorjaar, heerlijk!

Lida zei

Mooie buit! En heerlijk toch een vroeg voorjaar, hier al bloeiende narcissen! Groetjes
Lida

ireneinhetatelier zei

Ja, de aconietjes staan volop in bloei en ook volop crocussen. Vrolijk gezicht in de tuin!
Je heb mooi borduurgaren gekocht, heb ik bij staan twijfelen. Bij geen project in de planning weet ik niet welke kleur te kiezen, ze zijn allemaal prachtig. Succes met je aankopen!

Unknown zei

Wat fijn dat de Hamaemelis al bloeit, geeft toch al een beetje lentegevoel. Ik ben nog nooit op de handwerkbeurs geweest, leuke dingen heb je gekocht.
Groet Thea

tiny zei

Je hebt mooie dingen gekocht, en helaas ben niet geweest, was het wel van plan.....maar ja werk en tijd.... Geweldig dat de Hamaemelis al bij je bloeit, geeft helemaal een voorjaarsgevoel. Groeten Tiny