zaterdag 20 september 2014

een oudje....


Heb ik jullie dit al eens laten zien ? Ik kan het niet terugvinden op de Blog, dus ik denk het niet.
Dit was ooit een kikker in Paper-piecing patroon en omdat ik er niet tevreden over was heb ik het na lang beraad versneden....Iets wat mijn quiltvriendinnen verafschuwden......zo iets doe je toch niet...... ! Je hebt er ook niets aan als het niet dat is geworden wat je voor ogen had.
Nu zit het ingelijst en hangt het af en toe bij toerbeurt in de kamer.

6 opmerkingen:

Truus zei

Geef je groot gelijk en het is leuk geworden.
Je receptenquiltje vind ik ook een leuk idee.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Marjan zei

wat moooi Janny!
Groot gelijk dat je hem 'verknipt' hebt, nu geniet je er tenminste van en anders was ie misschien achter in de kast blijven liggen tot (n)ooit...
Wat een mooie borduursteken heb je gebruikt, het is een lust voor het oog!
Groetjes weer

Chris zei

Maar nu is het wél iets oogstrelends geworden. Ik vind het enig en het was een goed idee hoor om het zo te versnijden.

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Vrolijke kleurtjes maken je toch altijd blij. Leuk werkje!

Hannie de Beer zei

Prima om er iets anders van te maken!
Mooi geworden zo, en je hebt er zoveel meer plezier van!

margaret zei

great crazy quilting and the colours are just wonderful