donderdag 14 maart 2013

Zo mooi en lief......!

Waar heb ik dit lieve gebaar weer aan te danken....? Vorige week stuurde ik Ellen een paar stukjes Velours de Panne en als dank (denk ik) kreeg ik deze geweldig mooie AA van haar terug....! Mijn mond viel open van verbazing......! Was dit ook een proefstukje Ellen...? Dan wel een hele mooie.....! Ellen wil met het open frame van Velours de Panne aan de slag. In november plaatste ik foto's van open framewerken, die mijn quiltvriendinnen en ik met elkaar hadden gemaakt. Deze foto's heb ik van deze Blog moeten verwijderen van mevr.Wil Fritsma, omdat zij vond dat dit niet getoond mocht worden, omdat het haar lesmateriaal bevat. Ik had alleen mijn eigen foto's geplaatst, niet de hare. Uit piëteit voor degene die ons aangaf hoe zo'n frame te maken, heb ik de foto's verwijderd.

10 opmerkingen:

Chris zei

Wat een prachtige AA. Het is gewoon een kunstwerkje!

joke zei

Een lastige dame die Wil Fritsma geloof ik. Het was toch je jullie eigen werk dat je liet zien. Daar heeft ze toch niets over te zeggen.

Hannie de Beer zei

Een mooie compositie! Leuke ruil toch zo! Zaterdag ga ik een workshop volgen bij Wil Fritsma , in het Kantmuseum. Heb er wel zin in.

Jeany zei

Mooi Janny, en ja.. Lief gebaar zorgt ook voor een lief gebaar terug ;)))

tiny zei

Wat een prachtige AA heb je gekregen.
Groeten Tiny

Lida zei

Lastig geval, haar lesmateriaal, maar jullie creaties! Ik vind het moeilijk om daar over te oordelen, maar ik ben blij dat jij het in goed overleg hebt opgelost!
Prachtige AA! Groetjes
Lida

Unknown zei

What you sow is what you get.
Grt.Mattie

Anoniem zei

Mooi AA heb je gekregen, leuke verwerking van dit mooie materiaal

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend AA een kunstwerkje
fijne dag groetjes Joke

christina zei

Dat je zo oud moet worden om je de les te laten lezen.....