dinsdag 26 maart 2013


Vanmiddag bracht ik deze kaart naar de brievenbus, ik kan nog niet zeggen voor wie hij bestemd is....morgen weet zij meer....! Deze gaat vanavond nog even mee naar onze vriendinnenquiltclub en mag dan ook op de post. Welke bestemming deze kaart gaat krijgen is mij nog niet bekend, maar dat hij een nieuwe eigenaar krijgt is duidelijk. Dan heb ik nog een vraagje voor jullie: wie weet van welk merk dit garen/of heel smal band met glitter is.Er zitten soms meerdere soorten in elkaar gedraaid. Ik kocht het op de Handwerkbeurs in Zwolle en volgens mij was de prijs € 4,95 per streng. Ik heb het begeleidend kaartje weggegooid....Ik heb al geruime tijd zitten Googlen, maar kan niks vinden in die trant. Je koopt het meestal in een strengetje.

10 opmerkingen:

Chris zei

Er is ook geen kaart hetzelfde! Ze zijn allemaal even mooi en apart.

Hannie de Beer zei

Leuke kaarten alweer! Vooral ook heel kleurig.
Is het garen soms van Mijn Eigen?
Er stonden zoveel kramen met mooie materialen,dat het moeilijk word om te achterhalen?

Liesbeth Wessels zei

Helaas met dat garen kan ik je niet helpen. Leuke kaarten !! Maakt weer een aantal mensen blij. groeten van liesbeth

Monica zei

Oh, wat zijn dit weer schitterende kaarten, wat zal de ontvanger daar blij mee zijn.
Geen idee over het garen overigens

Lida zei

Wat een gave kaarten weer, daar wordt iemand vandaag dus heel blij mee! Helaas ik ken het garen niet, ik hoop dat iemand je ka vertellen waar je het kunt kopen. Fijne dag
Lida

Jeany zei

geweldig mooie kaarten. dat garen, helaas ik weet het niet, ik koop meestal ook per streng maar vergeet te kijken naar het merk ☺

Anoniem zei

Dag naamgenootje,

Toevallig zag ik je vraag over het garen staan.
In de Wilhelminastraat in Emmen zit een klein winkeltje, een oud handwerk- hobby winkeltje. Daar weten ze het vast wel.
Succes!

schildersezel J

Christel Sins-Camp zei

Wat maak je toch altijd mooie, kleurige kaarten!!!

Christel Sins-Camp zei

Wat maak je toch altijd mooie, kleurige kaarten!!!

margaret zei

Annet has just sent me your link as I am trying to do things with my embelishing machine, your ATC`s are wonderful