maandag 18 maart 2013

Twee geeltjes.....en wat ATC's

Beiden gepunched en vervolgens wat geborduurd. De verjaardagslijsten laten zien, dat er binnenkort weer wat verstuurd moet worden. Of het deze worden of nog andere, dat valt nog te bezien. 1.2.3. 4.(inmiddels verzonden) Ook heb ik de laatste tijd een paar ATC's gemaakt. Iets waar ik me nooit zo met verbonden voelde, maar sinds er een oproep werd gedaan op het forum van Art-quilten om deze dingen te gaan ruilen, heb ik mij toch maar bedacht. Ze zijn natuurlijk een stuk kleiner dan mijn kaarten (6,4 x 8,9 cm) maar ook dit lijkt wel weer een uitdaging.Vooralsnog zijn deze van resten gemaakt. De stelregel voor ATC's is dat ze zowel van papier, mixed media of stof mogen worden gemaakt en dat ze alleen geruild mogen worden. Nu nog wachten op mijn visitekaartjes, die ik vorige week bestelde. Die plak ik dan achter op de ATC' en kan de ruil beginnen.

9 opmerkingen:

marjolijn zei

Wel weer een leuk setje zo bij elkaar.

Jeany zei

Mooi!!! Je hebt goed gewerkt!

Hannie de Beer zei

Alweer heel aparte kaarten! En voor de Atc ruil houd ik me aanbevolen!

Kiekplaotiesenzo zei

Je hebt weer een prachtige serie klaar Janny! Leuk.

tiny zei

Prachtige kaarten!!!!

christina zei

Leuk janny dat je met atc's bent begonnen. Nu kan het ruilen beginnen!

Johanna Zweden zei

Wat een schitterende kaarten Janny, allemaal kunstwerkjes
Fijne dag groetjes Joke

Carmina zei

I love yours cards. Are wonderful.
Carmina
Romania

Ayala Levinger zei

Hi Janny

Leuke blog!!
Ik heb de ATC gisteren ontvangen! Het is erg mooi!!

ik wist niet dat je al een foto heb gemaakt dus had ik van de ATC ook zelf foto gemaakt en in mijn blog gezet.

http://blog.quiltenhobby.nl/atcs-muur/

Ayala