woensdag 24 oktober 2012

Quilttentoonstelling in Assen en Delfzijl

Vandaag t/m zaterdag is er een quilttentoonstelling van de Zonnesteekjes in Assen te bekijken. Marjan en ik waren er vanmorgen en hebben er 112 hele leuke quilts kunnen bekijken. Ook zijn er een aantal winkeltjes en worden er demonstraties gegeven. Het leuke hiervan was ook dat ik ineens oog in oog stond met Olga Haan. Via de Fibermailgroep sturen we elkaar kaarten zonder elkaar echt te kennen. Deze ontmoeting ging wel heel bijzonder.....! Olga wees mij op een flyer over de tt van de Zevenster in Delfzijl en ik antwoordde haar dat ik die vanmorgen net had ontvangen van Olga Haan.....toen ze mij ging vertellen dat zij Olga was.......!
Dit beloofd wat of niet....? Ik hoop dat ik er naar toe kan.....!
Dit is één van de quilts uit Assen.....
...net als deze, al was ik weer niet zo trefzeker met het fotograferen.....

11 opmerkingen:

Chris zei

Oh wat leuk Janny. Een tentoonstelling is altijd weer iets om van te genieten, vooral als je ineens een onbekende bekende tegenkomt! Dat was een grappige ontmoeting voor jou.

Hannie de Beer zei

Leuke ontmoeting! Als ik ook maar enigzins kan,ga ik ook naar Delfzijl?

Angelika zei

Wat een leuke toe-valligheid!

Lida zei

Gaaf om zo iemand te ontmoeten! Je hebt duidelijk genoten! Groetjes
Lida

Christel Sins-Camp zei

Heerlijk om te genieten van al dat moois en leuk om een "bekende" te ontmoeten.

ann vanherle zei

De toevalligheden in het leven zijn soms de leukste

Johanna Zweden zei

Leuk die ontmoetingen, dat zijn meestal de leukste

Mooie quiltjes
Groetjes Joke en een fijne dag

tiny zei

Wat leuk zo maar een ontmoeting. Leuke quiltjes, helaas geen tijd om te gaan.
Groetjes Tiny

Anoniem zei

Heerlijk om heel langzaam langs zoveel moois te kuieren. En wat grappig oog in oog te staan met een virtuele vriendin. De titel van de volgende tentoonstelling is inderdaad veelbelovend.

noofs zei

Wat een prachtige quilts! Leuk zo'n ontmoeting in het echt met iemand die je al zo lang 'kent' via de digitale wereld :-)

christina zei

Zou je me die flyer van delfzijl willen mailen? Want dat is voor mij zo dichtbij dat ik het wel es wil zien.