dinsdag 25 september 2012

Jack Russell

Een hele lieve vriendin van ons heeft een paar Jack Russellhondjes, echt hele lieve beestjes. Het leek mij leuk voor haar verjaardag binnenkort er nog een stoffen hondje bij te maken.Het pp-patroontje kwam ik tegen op de site van Ula Lenz en heb het gauw besteld.(Klik de link maar eens aan en via links zie je een heleboel nieuwe mogelijkheden). Ik dacht dat ik er wel even zoet mee zou zijn, maar dat viel heel erg mee. Vorige week vrijdag binnengekregen en vandaag is het al klaar. Alleen weet ik niet wat ik er nu verder mee zal doen. Of ik maak er een miniquiltje van of ik zet het in een lijstje......Heeft iemand een tip voor mij...? Ik hou er niet zo van om iets met randjes af te werken......het zit dan zo opgesloten....! Ik dacht er al aan om het op Fast-2-fuse te strijken en vervolgens door te quilten, maar dan ben je er nog niet... Het geheel is nu 25x25 cm.

10 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

prachtig gemaakt. Zal ze vast heel leuk vinden. groeten van liesbeth

Ineke zei

Wat is hij leuk!! Lijkt wel op de mijne. 't Ja, je kunt er heel veel mee doen maar hoe meer mogelijkheden, hoe moeilijker het wordt.

Jenny zei

Hey je hebt hem al af... Ik zou er een lijstje om doen. groetjes Jenny

Chris zei

Hij is wel treffend hoor! Enig patroontje. Toch maar een kussentje, hangertje? Ach, dat doet het altijd goed.

Lida zei

Kussenhoesje, tas, er is van alles voor te verzinnen, hij is geweldig goed gelukt!
Ben benieuwd wat je gaat doen, groetjes
Lida

Hannie de Beer zei

Van deze lieverd is alles te maken, quiltje, lijstje, kussentje, mapje enz.

tiny zei

Hij lijkt precies op de mijne. Je zou er een kussenhoesje van kunnen maken.

christina zei

en nog supergelijkend op een jack russel ook . Daar is ze vast blij mee

Kiekplaotiesenzo zei

Ik vind 't prachtig gemaakt! Ik ga voor een smal randje maar......heb hier nog te wein ig ervaring mee. groet van Diny

ann vanherle zei

Soms plak ik kleinere werkjes op een canvas. Kan je leuk ophangen.