vrijdag 20 juli 2012

Bedankje en kaarten

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie stem op mijn "Memory-journaalquiltje" van het vorige blogje. Zoals het nu lijkt blijf ik op de 3e plaats staan en dat is toch niet slecht voor een Nederlandse tussen al die Amerikaanse dames. Hiernaast zien jullie een punchkaart, die ik gemaakt heb voor Juliette van de Fibre Fevergroep.Een lap jeansstof van een oude spijkerbroek en gepuncht garen met wat kraaltjes.
Dit is de verjaardagskaart voor onze "Mum" van de Fibre Fevergroep, Ati. Ik hoop dat ze het druk genoeg heeft vandaag, voor haar verjaardag morgen, zodat ze niet op mijn Blog kijkt. Ik weet dat ze hem wel al ontvangen heeft, maar wacht tot morgen met het openen van alle enveloppen.....! Zoals je ziet een bos bloemen geborduurd (French-knot). Ik heb haar wel gevraagd of ze zelf de steeltjes even bij wilde knippen......!

4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat leuk zo'n punchwerkje op jeans! De kaart voor Ati valt zeker in de smaak met het mooie borduurwerk!Ik hoop toch dat ze steeltjes laat zitten?

Chris zei

Ik vind het heel goed hoor, de 3e plaats. Er is zóveel concurrentie. Maar best leuk om een keer mee te doen.
Je kaarten zijn weer enig!

ann vanherle zei

Gelukwensen met je derde plaats en de kaarten zijn weer zeer mooi

Johanna Zweden zei

Wat zijn ze schitterend
Gefeliciteerd met je 3de prijs! wat heb je gewonnen!
Fijn weekeinden groetjes Joke