donderdag 10 mei 2012

nieuwe kaarten


Natuurlijk moet ik mijn nieuwe punchmachine uitproberen....en deze lag al een tijdje klaar, maar er moest nog een achterkantje achter.
Van Olga kreeg al een verjaardagskaart binnen en deze heb ik een beetje van haar afgekeken.....!(de kleuren zijn niet helemaal, zoals de werkelijkheid is)
Zo ook deze.....
....en deze.....Natuurlijk is het voor jullie niet helemaal duidelijk, maar wat ik bij de kaart van Olga ontdekte, dat zij "gewoon" een aantal repen kleurrijke stoffen aan elkaar naaide en er volgens op de naden een woldraad punchte of op naaide. Dat heb ik dus nu gekopieerd. De gekregen verjaardagskaarten laat ik zien na mijn verjaardag

8 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een leuk effect geven de opgestikte of gepunchte draden. Ik denk opgestikt? Want met punchen trekt de stof meer in elkaar,dacht ik?

Chris zei

Wat een ontzettend leuk effect geeft dat. Zo is er altijd weer iets nieuws uit te proberen.

Jeany zei

Ik kijk nu dus heel anders tegen punchen aan dat snap je eel, ben helemaal om, moet ook zo'n ding hebben ;)) super vrolijk deze kaarte, maare... Verjaardag... Binnenkort??

christina zei

jij gebruikt altijd van die heerlijke vrolijke kleuren. Daar kan ik zo van genieten.

Kiekplaotiesenzo zei

Ja inderdaad, het zijn vrolijke kleuren die je gebruikt! en de kaarten zijn mooi gemaakt Jannie!

Johanna Zweden zei

O Janny wat leuk, wat een schitterend effect
groetjes Joke en een fijne dag

Lida zei

Wat een vrolijke kaarten zijn dit geworden! Die zullen met veel plezier worden ontvangen! En wanner wordt je dat extra daagje ouder? Ben benieuwd wat je nog meer gaat punchen! Groetjes
Lida

Unknown zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Bedankt voor de tip met die repen stof, zeker de moeite waard om ook eens te gaan proberen.
Groet Thea