woensdag 4 april 2012

Pronken met andermans veren.....

Deze quilt is gemaakt door mijn vriendin Alma. Zoals jullie misschien wel weten komen wij eens per week een avond, met een groepje van 4 personen bij elkaar. Alma heeft geen eigen Blog en daarom wil ik hem jullie graag laten zien.
Alma heeft meer dan een jaar aan deze quilt gewerkt en alles met de hand.
Het meeste werk zat nog in de paarse afwerkingsbiesjes.
Alma heeft de quilt in gedeelten gemaakt.
Ze had zichzelf tot doel gesteld, dat hij vóór Pasen af moest zijn en dat is gelukt ..!
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik het in het begin niet zag zitten waar zij aan begonnen was. Gelukkig kon zij de zaak wel overzien, want het is een fantastische quilt geworden. Proficiat Alma !

13 opmerkingen:

Marjan zei

GE-WEL-DIG

Liefs, Marjan

Thuis Thuis zei

Wat geweldig gemaakt.
Wil je haar mijn complimenten doorgeven.
En wat heerlijk nog zo'n oudje die het ook nog doet.
Groetjes, Annette

Jeany zei

wat een werk, .. w a t e e n w e r k!! geweldig hoor, geef haar maar welgemeende complimenten. Prachtig!!

Lida zei

Petje af Alma! Schitterend ziet eruit als een Middeleeuws gebrandschilderd raam!
Groetjes
Lida

Kiekplaotiesenzo zei

Een geweldig mooi quiltwerk!! een waar kunstwerk.

Hannie de Beer zei

Geweldig! Past uitstekend bij het passieverhaal dat overal deze week wordt opgevoerd. Is hij bedoeld voor een kerk? Geef haar mijn complimenten maar door!

Ina zei

Ja Dat is dus een quilt van mijn zus. Ben vréééééselijk trots op haar. Het is schitterend.

tiny zei

Hij is schitterend, de complimenten voor Alma.

Ineke zei

G*E*W*E*L*D*I*G

S*U*P*E*R

Complimenten voor Alma.

Groetjes,

Ineke

Corina zei

Wow, fantastisch! Geweldig mooi en wat een werk zit er in, knap hoor!

mark zei

Super mams!

Karin zei

Hallo Janny,

Mijn complimenten aan de maakster van dit kunstwerk! Werkelijk prachtig gemaakt in mooie kleuren.
Wat heerlijk voor haar dat je ruimte beschikbaar stelt op jouw blog!

Groetjes, Karin

christina zei

Heel toepasselijk om em nu te tonen. Ik vind het knap dat ze hier maar een jaar over heeft gedaan, en dan ook nog met de hand! De kleuren zijn helemaal top en die gezichten...... Diep respect voor dit project. laat ze em aub opsturen voor de gilde tt. Dan kunnen we em allemaal bewonderen.