maandag 27 februari 2012

Krimpvlies

Vorige week heb ik met krimpvlies enige lappen bewerkt. Zo ook de blauwe lap, die eerst met stukjes geverfde vliesofix en glitterstofjes had bewerkt.Eigenlijk lag de lap al tijden aan de kant, want het was niet dát geworden, wat ik er van verwacht had. Ik weet trouwens nog niet wat ik er mee zal doen, maar het zijn nu wel lapjes naar mijn smaak geworden. Ze gaan voorlopig eerst maar weer in een plastic zak, wachtende op mijn inspiratie om er wat mee te doen. Of heeft er iemand een idee....?

8 opmerkingen:

Lida zei

Gewoon zo nu en dan beetpakken, beetje aaien, beetje draaien en dan komen de ideeën vanzelf wel! Ziet er al heel bijzonder uit! Groetjes
Lida

Ineke zei

Ik zou zeggen gewoon bewaren, komt soms ineens weer van pas en dan ben je blij dat je het hebt liggen.

Hannie de Beer zei

Ik ben het helmaal eens met Lida en Ineke. Dan komt soms vanzelf een idee? Mooie stukjes!

Johanna Zweden zei

Janny wat zijn ze leuk nu ik weet zeker dat je er eerdaags wat moois ui gaat maken
Vandaag geen inspiratie, morgen heb je er wat schitterends van gemaakt
Fijne dag groetjes Joke

vilterietje zei

whistle while you are waiting for inspiration:)

Liesbeth Wessels zei

Kan een achtergrond worden ! Je kunt er een patchwork van maken,met deze gekrompen lapjes. leuk om te gebruiken. groeten van liesbeth

christina zei

Het duurt vast niet lang voordat we ze verwerkt zien worden,

Thuis Thuis zei

Hoi, wat een leuke blog heb je. Ik krijg nu al veel ideeën in mijn hoofd.
Heerlijk iemand die lekker bezig kan zijn met stof enzo.
Ik ga je volgen om nog meer werk van je te zien.
Fijn weekend.
Groetjes Annette