woensdag 27 april 2011

Zoveel bling bling...

...in deze kaart, maar ik krijg het weer niet voor elkaar om het goed op de foto te zetten. Kan iemand mij eens informeren hierover ?( Ik zie dat als je hem vergroot, alles beter over komt). Ik heb voor deze kaart Tyvek roze geverfd en met Angelina Fibres en snippers roze stof samen gesmolten. Het wollige wat je ziet is zijdepluis en het zwarte binnenin, een bling/bling stofje uit de modewereld. Wat gouden kraaltjes er aan toegevoegd en vastgezet met een mooi bling/bling draadje. Het mooie van kaarten maken is eigenlijk dat je zoveel kunt uitproberen. Het zijn allemaal maar kleine stukjes.

8 opmerkingen:

Maya zei

Een mooie kaart! bling bling blijft moeilijk te fotograferen .... soms lukt inscannen net iets beter...maar soms lijken de kleuren dan helemaal niet meer :-( het blijft lastig...

vilterietje zei

ook zonder de blinbling: prachtige kaart:)

Hannie de Beer zei

Ook ik heb er moeite mee. Maar soms lukt het met tegenlicht. Aan het raam bv.
Het is een mooie kaart! geworden.Als ik je foto vergroot met het "handje" kan ik hem nog een keer vergroten .Dan zie ik de glans!

Liesbeth Wessels zei

Jannie waar zit je probleem ? Ik zelf scan de kaarten altijd in.Het klopt dat door de belichting tijdens het scannen sommige kleuren niet goed over komen. Zit het probleem in het fotograferen zelf of in de foto bijsnijden voor publicatie ? groeten van liesbeth

Liesbeth Wessels zei

Mooie kaart trouwens !

Suus zei

Hij is prachtig en ik fotografeer in ieder geval zonder flits. Maar het blijft lastig.

tiny zei

Hij is gewoon prachtig, en inderdaad als je hem vergroot kun je het veel beter zien.

Angelika zei

Als je er op klikt en vergroot, zie je inderdaad de mooie details. Niks mis mee.

Janny, jij bent ook een stier, leuke mensen zijn dat :) dus ook ergens deze tijd jarig.
Gefeliciteerd!

Groetjes,
Angelika