maandag 28 maart 2011

kleurrijk geheel

Terwijl dit spul lekker op een stoel in het zonnetje zat vanmiddag, heb ik onderstaande kaart gemaakt. Niet buiten, want dat was te koud in deze contreien, maar lekker achter glas met uitzicht op ons duo kat......
De gele stukjes zijn gesmolten verpakkings materiaal, wat ook wel om een boeket bloemen zit. Ik kwam tot de ontdekking dat dat materiaal hetzelfde bij verwarmen doet als tyvek, nl. krimpen en bobbelen. Alleen dit spul heeft al een kleurtje.








7 opmerkingen:

tiny zei

Wat twee heerlijke beestjes zijn het. En je kaart vind ik prachtig, blijft dat materiaal dan niet aan je strijkijzer kleven, of strijk je het met bakpapier erover?

vilterietje zei

lekker die 2 katjes in 1 mandje:)
prachtige kaart en wat fijn dat de bloemenverpakking ook gerecyleerd kan worden!

Anoniem zei

Janny, wat maak je prachtige dingen! Ik vergeet vaak bij je te kijken maar vanaf nu ga ik je volgen.

Hannie de Beer zei

Een heerlijk plaatje. Wat zijn ze lief hé!
Je kaart mag er ook zijn, prachtig .We kunnen toch ook werkelijk alles gebruiken,voor onze hobby!
Mooi die stukjes in het geheel. Toevallig heb ik gisteren inpakpapier,van dat metaalachtige verhit en in kaarten verwerkt. Morgen op de blog!

christina zei

Wat weer een vrolijke kaart. Dat is wel een voordeel van ons manier van quilten he: we kunnen alles gebruiken en gooien dan ook niets weg.

Ati zei

Wat een gezellige katten Janny.
Mooie kaart ook, zal wel iemand heel blij mee zijn.

Suus zei

Een mooi gezicht de snoesjes en vast ook belhamels op zijn tijd. Mooie kaart Janny. Jammer dat ik je gemist heb bij de mini tt.