vrijdag 13 augustus 2010

Nieuwe kaarten

Deze vier had ik nog niet laten zien. Inmiddels zijn ze ook al weer verkocht, want we hadden vorige week de Meppeler Kunstmarkt en een twee-daagse Atelierroute in de buurt van Sellingen (Gr.)













De kaarten gaan een beetje op elkaar lijken, ik weet het, maar zoveel anders is er ook niet van te maken.















Men weet ze echter wel te waarderen, want ze worden nog  steeds gretig gekocht.















Ook vind men dat ik ze te goedkoop verkoop...!

5 opmerkingen:

Catharina Maria zei

Ik vind ze prachtig Janny ,ook je pagina waar je eerst de inspiratie niet voor had ziet er erg leuk uit !
Lieve groet ♥RINI♥

Yvonne aka sommeke zei

Kan me goed indenken dat ze goed verkopen. Ze zijn prachtig!

tiny zei

Nou ik vind ze prachtig. Jammer dat ik niet wist dat je op de atelierroute was.

Hannie de Beer zei

Niet zo gek dat ze al verkocht zijn. Wie laat er nu zo'n prachtige kaarten liggen? En de kleuren en borduursels zijn toch allemaal anders.

vintage wil zei

Wat een prachtig werk heb je toch!!