zaterdag 14 augustus 2010

Book-pages

Vanmorgen kreeg ik dit prachtig masker van Marja V. opgestuurd. Ze vroeg zich af of ik hem wel kon waarderen.....????? Maar natuurlijk lieve Marja......ik verzamel op deze manier een geweldig boek met maskers....!!












Evi/Duitsland berichtte mij, dat mijn bookpage voor haar ook aangekomen is. Ik heb geprobeerd uit te beelden, dat de kleine Prins van zijn planeet vertrekt, voortgetrokken door vogels om zo naar de aarde te vliegen.  (En zo vliegen onze werkjes over de gehele wereld....!)

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat is het een leuk werkje geworden Janny En jij maar piekeren om iets te bedenken! Gisteren zag ik het boekje van de kleine Prins in het Frans bij een boekhandel liggen. De kaft zou zó jou kaart kunnen zijn.De sfeer is heel goed getroffen!
Het masker wat je kreeg is ook erg mooi. Wat is het formaat van de maskerskaarten? Zijn ze allemaal gelijk,zodat je er een boekje van kunt maken?

tiny zei

Jij maar brainstormen, en dan krijg je dus zo'n resultaat. Geweldig!! Ben niet zo van de maskers maar deze is wel heel mooi gemaakt.
Fijne zondag Tiny