donderdag 10 juni 2010

Weer verwend.....

...en dit keer door Angélique uit Frankrijk. Zij wil graag een boekje maken van pages, gemaakt door dames uit het buitenland. Voor haar heb ik een page (15x15 cm) gemaakt met haar thema "bloemen". Ik kan hem nog niet laten zien, ze moet hem eerst ontvangen hebben. Maar is dit masker niet geweldig ? Och dat zijn ze allemaal,  ze zijn "verschillend", maar ik ben blij dat ik dit onderwerp gekozen heb.
Als teken van vriendschap kreeg ik van haar ook nog deze mooie sleutelhanger....Ofschoon zij het "weinig bijzonders"noemde, ben ik er heel erg blij mee.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Schitterend dit masker.Wat zul je een mooie collectie bij elkaar krijgen zo! Mag ook wel.Je maakt zelf ook veel werk van de pagina's die je verstuurt!

Lorenza zei

You got really beautiful mask!